This is not the world we had in mind

Det här har inte varit den bästa veckan precis.
 
Min huvudvärk är tillbaka, ser ett mönster nu. Den kommer med ca tre månaders mellanrum och håller i sig i två-tre veckor. Började förra lördagen, antog att det bara var bakishuvudvärk eftersom det blev en del glas under konserten kvällen innan. Men började ana ugglor i mossen när den inte gick över trots Ipren, Treo, Resorb och massa vatten. Sååå svårtbotad brukar inte en bakishuvudvärk vara. ;P Blir galen av att ha ont hela tiden.
 
Nya beroendet här hemma - har börjat göra färskpressad apelsinjuice. Sååå gott!
 
Är redan less på mörkret och vintern, det bådar inte gott. Brukar dröja till efter jul innan det händer. Ingen vinterresa och inget att se fram emot på evigheter. Väck mig i april tack. Jag blir så fruktansvärt trött och påverkad av mörkret, har verkligen inte lust till någonting.
 
Har inte gjort något annat i veckan än att jobba och åka hem. Särskilt inte med denna huvudvärk. Hade egentligen julbord med jobbet i torsdags men jag pallade verkligen inte. De skulle vara på en båt som skulle vara tillbaka i hamn vid 21.30. Jag gick och la mig 21 haha.
 
I helgen har vi bara tagit det lugnt, såå skönt. Var över ett år sen jag körde en gratismånad på HBO Nordic så kunde få en till nu. Såg ju inte klart Parks and Recreation så fortsätter nu. :)) Sen finns det lite annat jag vill se också, får se om jag hinner på en månad annars får jag väl fortsätta lite. Såå dyrt är det inte, värt om man faktiskt kollar. Särskilt nu på vintern.
 
Gillar dock inte att de inte har engelska undertexter... har hellre svenska än inga dock, för ibland är det svårt att höra när Tommy för oväsen i bakgrunden haha
 
Idag har vi tagit en promenad. Det är jättegrått och tråkigt ute, men det var skönt med frisk luft och så var det hela fem plusgrader ute. Inte alls kallt faktiskt, inte blåste det heller. Rätt skönt.
 
Vi gick först till Hesselby Slott, sen till Vällingby centrum där vi delade på nån julig latte på Espresso House (kan ha varit tomtelatte?). Handlade på Coop på vägen hem, Tommy vill ha pannkakor till middag.
 
 
Jag köpte något som heter proteinella istället för Nutella. Det ska vara mindre onyttigt (inget tillsatt socker eller palmolja) men är typ lika många kalorier. Huvudsyftet var väl ändå att det är en mindre förpackning, 200 gram istället för den minsta Nutella-burken som är på 350-400 (?) gram. Skulle helst vilja ha en burk med typ 50-100 gram, kan inte ha den där skiten hemma alltså haha.
#1 - - Anna:

Kan det vara kronisk huvudvärk? (Om man nu kan ha det?)
Ååå mums med pannkakor. Vi hade också det igår 😍😉