Where they spin lies into fairy dust

Slut på veckan igen, har haft en bra helg. :)

Igår gick jag och Tommy hemifrån vid tolv. På söder mötte vi hans familj på besök från Umeå. Käkade lunch och strosade runt lite. Sen åkte Tommy hem för han var så förkyld. Vi andra hängde ett tag till och tog en drink på Scandic Malmen där de bodde under sin visit.

 
Sen kom Lisa och mötte upp mig där och så åkte vi ut på vischan, till Vendelsö där Åsa bor. Hon har nyligen flyttat och det var lite inflyttningshäng vi var inbjudna till. Gosade med hennes nya supergulliga kattunge, åt japanskt, drack gott, kollade igenom hennes Tinder-flöde m.m, haha.

Jag, Lisa och Sara tog bussen hemåt tillsammans, strax före midnatt. Resan skulle ta en timme och tolv minuter men Tommy hämtade upp mig i Odenplan. <3 Så himla skönt. Jag var vansinnigt trött haha. Waaaay past my bedtime. ;) Väl hemma var det bara att borsta tänderna och stupa i säng. Sov som ett barn inatt.

Så sjukt gullig!!

Idag är en riktig chillsöndag. Har käkat massa (är inte må dåligt-bakis eller nåt sånt men har däremot mina vanliga symptom ---> högre kroppstemperatur än vanligt och orimligt hungrig haha), och kollat massa filmer på Netflix. Finns ganska mycket jag vill se nu för var så länge sen jag kollade filmer! Har ju bara kollat serier hur länge som helst. Nu är jag däremot trött på det och sugen på filmer istället. Omväxling.

Ser fram emot kommande vecka. Något av det bästa just nu är att det fortfarande är ljust även när man slutar klockan fem! Yay.
#1 - - Anna:

Cute cat 😸