I am the face of a thousand centuries

Skönt med helg igen. :)

Hade en riktigt rolig kväll igår. Först jobbade jag 12-17. Skönt att sova ut på en fredag. Allt dagsljus man kan få tag på är ju uppskattat. Miranda kom och gjorde mig sällskap sista halvtimmen. Skönt det för det var så lugnt och dött, inget att göra.

Sen mötte vi Tommy vid Medis. Drog till hans kompis thaibar/restaurang och så kom lite fler vänner. Sjukt god mat (jag tog den starkaste rätten med tre chilis på menyn, men det var inga problem ;) och bra drinkar med. Så det blev några buckets och spöade folk i fotbollsspel. Det är beroendeframkallande haha. Bra festgrej. Borde finnas fler spel och sånt på barer så att man inte bara sitter.

Kärleken mellan dessa två <3

 
Det blev inte så sent vilket är skönt för oss gamla. Vi drog ungefär vid halv tolv. Då delade vi taxi med Nicklas och Malin hem. Fint skare va. Nu får det vara nog med utemiddagar på ett tag igen haha. Brukar vanligtvis nästan aldrig äta ute/gå ut hemma längre, nu blev det två gånger denna månad vilket är extremt. ;P

Idag händer inte mycket. Jag är helgtrött som vanligt och Tommy verkar rätt seg han med. Det vanliga liksom, kolla serier, kör en tvätt... har tacorester och choklad till senare. Allt som behövs en lördag som denna. :)
#1 - - Anna:

Nästa blir min 30års fest? 😄