All the youth in the world will not save you from growing older

Har haft en lugn och skön helg med massa god mat, precis vad jag behövde efter denna vecka. :)
 
I fredags blev det lövbiff och pommes till middag med movienight. Igår promenerade vi till Vällingby c. Tänkte gå till Gnarly men nu har de satt tak över uteserveringen, så dåligt! Då vill man inte sitta där längre, vill ha sol ju. Så blev O'Learys istället. Tommys vän Johan joinade och så kom även Jenny.
 
 
Satt där i några timmar, köpte även in nachos med dip och vitlöksbröd. Sen handlade vi lite gott och drog hem igen. Var sol men inte jättevarmt. På kvällen åt jag Nick's glass (gammaldags vanilj) med jordgubbar, såå gott! Glassen är sockerfri men det hade jag aldrig kunnat gissa. Lohilo's proteinglass är mindre onyttig än vanlig glass men smakar typ ingenting. Denna glass var lika god som vilken som helst. Så mycket bättre att köra sockerfri glass med bär istället för att köpa kaloribomben Ben & Jerry's.
 
Nu är Tommy iväg o kollar på en korpenmatch i fotboll. Jag har städat lite men har kvar att bädda rent i sängen + dammsugning. Typiskt söndagsgöra. Är så avundsjuk på honom att han har fyra veckors semester efter nästa vecka. Jag har bara en vecka i sommar, har bara hunnit tjäna in femton dagar och vill ha resten till vintern. Straffet när man byter jobb haha.
 
Det är ganska psykiskt utmattande med ett nytt jobb som är så pass utmanande hela tiden, så egentligen känner jag att jag hade behövt minst tre veckor i sommar. Men what to do. Tar ledigt två dagar i augusti också när syrran kommer på besök. Och i Grekland blir det rejäl avkoppling. :)