Heatwave

Värmeböljehelg! :) Får sån semesterfeeling när det är såhär varmt. Vilket är himla bra då jag bara har en veckas semester denna sommar.
 
Igår var vi på BBQ-födelsedagsfirande i Hässelby. Mycket trevligt. Sjuukt gott med grillade hamburgare! Vattnas i munnen bara av tanken. Så enkelt men ack så gott. Vi satt i skuggan hela tiden men höll ändå på att smälta bort. Märks att man blir mindre tolerant mot värmen när man börjar åldras haha. Sån här värme har vi nog inte haft (vad jag kommer ihåg i alla fall) i Sverige sen 2010. Alltså nästan 30 grader.
 
Sjukt hur folk kunde springa maraton i denna värme.. joggade i några minuter och blev redan yr och illamående bara efter det haha
 
Vi promenerade hem igen nån gång innan 18. Var fortfarande jättevarmt. Så skönt att bara ta det lugnt resten av kvällen, kände mig rätt uttorkad.
 
Idag tänkte vi göra ingenting och det är väl det vi mest gjort också. Jag drog till gymmet en stund, sen joggade jag till Vällingby C för att lämna in ett paket på posten. Retur till Zalando som skickade två bikiniöverdelar istället för en över och en underdel.
 
Nu har det precis regnat och åskat här vilket är rätt skönt, särskilt när man är inomhus. ;P Mysigt också. Jag har precis packat (tjänsteresa imorgon) och kollar på skräckis.
#1 - - Anna:

Have fun tomorrow! ☺️