First day

Då var första arbetsdagen avklarad!

 

Första två timmarna pratade jag och chefen lite, tog en runda på de två våningsplanen och hälsade på alla kollegor, fixade med dator och inlogg + passerkort. Sen satt jag hela resten av dagen och läste igenom typ vad som kändes som hundra olika dokument med GDPR-information haha. På engelska. Det här kommer bli en utmaning. ;P Och så hade vi även ett telefonmöte.

 

Så annorlunda att vara så fri - ingen håller koll på vad man gör hela tiden, när/om man äter lunch, när man går hem osv. Så himla skönt. Efter all ny information känns det bra att jag mjukstartar med två korta veckor p.g.a påsk. Passar bra med långhelg känner jag, så man hinner smälta allt. :) Har inget speciellt planerat i påsk, tar det som det kommer. Dyker säkert upp något. Skulle vilja shoppa lite mer. Blev typ inga arbetskläder som tänkt, det är ju faktiskt något som jag behöver.

 

Så himla drygt att vara förkyld. Är helt täppt i näsan och glömde nässprayen hemma så fick gå och snyta mig typ hundra gånger idag.

 

Nu blir det Netflix & sen förhoppningsvis a good night's sleep, I need it.