I'm trying so hard not to give a fuck, bleeding out on the living room rug

Åh älskar halvdagar. ;D Man får så mycket gjort - Har både hunnit jobba, träffa vänner, shoppa och ändå kommit hem tidigare än vanligt.
 
Jobbade till 12:30, sen mötte jag Anna på Stureplan. Vi promenerade till Strandbryggan Sea Club där hon åt köttbullar och jag tog en aperol spritz. Var jätteskönt att sitta i solen, Anna brände sig lite till och med haha. Och när jag köpte drinken bad de om leg och blev förvånade att jag var så "gammal" haha. Alltid lika kul.
 
 
Sen promenerade vi in mot stan och kollade butiker. Blev väldigt seg av bara en drink dock, så jag var trött redan från början. På vägen åt vi varsin mjukglass med chokladströssel, så sjuukt gott! Kan inte för mitt liv förstå hur jag kunde föredra isglass som barn... galenskaper. Barn är dumma. ;P

Blev ingen större shoppingskörd som vanligt men jag fick i alla fall med mig en topp och ett linne från Hollister, och två pennor till jobbet. De har så sjukt dåliga pennor så jag ville köpa egna, gäller bara att inte tappa bort dem.
 
Sjukt att vi för tio år sen hade shoppingdagar då vi shoppade en hel dag och åkte hem med typ tio påsar. Nu går man i typ tre-fyra butiker, hittar kanske två plagg och sen är man helt slut. Förut var problemet att man brände shoppingbudgeten på en dag, nu är problemet att man inte orkar gå på stan särskilt länge så får boka shopping varje vecka för att få tillräckligt köpt haha. Times a changin'.
 
My ladies :)
 
Efter ett tag mötte vi Miranda som hade pluggat. Vid det laget var vi så slut dock så åkte hem kort därpå, innan Camilla kom. Lite synd men det kommer fler tillfällen.
 
Mötte Tommy nere på thaien och vi köpte med oss varsin pad thai. :D Denna gång tog jag bara hälften av den starka kryddan, har lärt mig min läxa. ;)
 
Imorgon hoppas jag man får något vettigt gjort kanske, typ rensa garderoben. Har fortfarande inte gjort det nä. Känns som att den behöver en vårstädning.
#1 - - Amanda:

Ja! Så jobbigt att shoppa nu för tiden! :p Drar mig för shoppingturer, längtar bara till fikapaus haha.

#2 - - Anna:

Shopping online är guldvärt nu 😄