They point out the colors in you

Lill-lördag. Inte planerat något efter jobbet alls denna vecka, det händer så mycket på jobbet just nu så var nog därför. Men mycket på ett bra sätt, i och med att projektet börjar avrundas så börjar jag bli introducerad till en massa annat som är så mycket roligare.
 
Mår bäst när jag har flera saker på gång samtidigt och det är så detta jobb är. Tycker det är kul när man jobbar med något men att det poppar upp annat under tiden, mail och sånt så att man får avbrott och variation. Kanske inte det mest effektiva att bli avbruten på det viset men det hjälper ändå mig, orkar inte hålla på med samma sak för länge ändå. Och tråkiga uppgifter blir mer hanterbara om man får variera dem med andra uppgifter (även om de också är tråkiga haha;).
 
Idag fick Tommy äntligen tillbaka bilen från verkstan efter två månader. Det underlättar mycket att ha den, men det allra bästa är att han blir riktigt glad igen. :)
 
Skulle till gymmet idag men det var så fint väder så tog en joggingtur utomhus istället. Var tyvärr inte så roligt som jag hade hoppats haha. Mest för att jag fortfarande inte hittat någon bra runda i det här området. Det tar tid sånt där. Kommer ihåg när jag bodde i Fruängen, i början sprang jag mest runt i cirklar innan jag hittade en bra längre runda haha.
 
Lönen är efterlängtad som alltid, och första ordentliga lönen nu! Dags att sätta igång med shopping inför resan, sommarkläder och böcker. Läser ju bara böcker på semestern, är bara då man har ro för att kunna koncentrera sig. Men nu när jag börjat lyssna mer på poddar kommer jag köra det också, på beachen. :)
 
Åh längtar så. Det känns lite tråkigt att bara ha en veckas semester i sommar men jag kommer utnyttja den till max i Grekland. Har tjänat in femton semesterdagar för detta år och tänker spara resterande tio till vintern.
#1 - - Anna:

Får hitta på saker på helgerna också så känns det som längre semester ☺️