Feel like the morning after ecstasy, I am drowning in an endless sea

Slut på helgen igen. ;P
 
Har inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. I lördags åt vi hemmalagad pizza till middag. Det kan ju inte jämföras med att köpa pizza, men det är ändå väldigt gott och mindre portioner så liite nyttigare i alla fall. ;)
 
Nu får det bli lite lugnt med shopping på ett tag men har beställt lite från nätet;
Alan Walker-hoodie. Har spanat på det ett tag men nu efter att han släppt så sjukt mycket bra musik i år kände jag att jag bara måste. Så snygg och ser fett skön ut :))
 
Lite Clean Eating-produkter med leverans från bästa Apotea. ÄLSKAR müslin, sjuukt god! Måste köpa en yoghurtbägare nu så att jag kan ta med yoghurt och den müslin till jobbet.
 
Igår var vi på lunch hos mamma och fick träffa hennes nya kille (gubbe). Åt två olika sorters kyckling (mitt önskemål, mammas kyckling är bäst ;D). Och så hade hon bakat sockerkaka med äpplen i.
 
Smarrigt :) Blev inte så torrt när det var äpplen i.
 
Och så var det måndag och jobb igen. Har haft lite stressdrömmar på sistone, drömde bland annat att jag hade gjort fel och nån inte fick sin fikabeställning på jobbet haha. Den minst viktiga arbetsuppgiften också, vi jobbar ju inte som fikabiträden. ;P Får väl försöka tänka att det inte är jordens undergång om man gör något litet misstag, men det är svårt. Blir väl lättare med tiden ju mer man lär sig.
 
Blir nog sänggång tidigt ikväll, har faktiskt varit riktigt förvånansvärt pigg idag för att vara måndag men nu börjar energin ta slut.
#1 - - Anna:

Ååå sockerkaka 😋😍