Let out the air and sink to the bottom where all the weight is forgotten

Äntligen börjar jag få tillbaka livsgnistan igen. Känner DIREKT när ljuset börjar komma att jag får tillbaka energin. Att man kan vara så beroende av ljus. Vid årsskiftet kändes det rikigt tungt, kändes som att årets tre första månader bara skulle vara pest och pina. Men det är faktiskt bara januari som är ett kallt och mörkt helvete.
 
Nu när det börjar bli några plusgrader, och det är ljust när jag går hemifrån på morgonen och fortfarande ljust en stund efter att jag gått från jobbet, så kommer jag verkligen till liv igen. :)) Earlier than anticipated.
 
Idag på lunchen - springfeelings <3
 
Förra veckan var allt annat än rolig. Kaos i trafiken både tisdag och torsdag, var så sjukt trött. Sköna var att jag fick jobba hemifrån i fredags, det var guld värt. Hade aldrig gjort det förr i hela mitt liv (inte haft såna jobb där man har den möjligheten), men det var inte lika roligt som man skulle kunna tro dock. Ganska ensamt och tråkigt. Skönaste var att slippa ge sig ut i trafiken och att vara hemma tidigt inför helgen.
 
Sen hade vi ännu en hemmahelg vilket var skönt. Började följa en ny serie igen - New Amsterdam. Sjukhusserie nr.4 på min TV-shows-jag-följer-just-nu-lista, overall serie nr 34. Bara en halv säsong ute än så såg klart allt i helgen. Nu har jag/vi återupptagit American Horror Story. Kollade två och en halv säsong för något år sen men slutade. Man måste varva den serien med annat emellan för den är ganska speciell. Sjukt grym dock.
 
Kommer nog börja planera in saker igen väldigt snart, goodbye vinterstrejk. Behöver bara liite mer tid till att fylla på energidepåerna.
 
Idag har jag haft lite "treat yoself"-dag (ref. från Parks & Recreation ;). Blev lite lunchshopping, det var inte igår. Har ju haft shoppingförbud ett tag. Gick till Gallerian, köpte en tröja på Hollister, sen H&M där det blev en tröja och en skjorta. Hade en period 2011 då jag jämt hade skjortor på mig men det dog ut. Tänkte att de gör en liten comeback.
 
 
Nu har jag precis köpt biljetter åt mig och Tommy till We love the 90's-festivalen i sommar. Vi var på den 2017 (var bortresta förra året) och det var grymt kul. Miranda ska med och så har vi även fått med Tommys mamma och syrra, yeey. :D Älskar att fylla kalendern med roliga grejer framöver, både i närtid och längre fram.
 
Bara tanken på att det blir ljusare och ljusare och det kommer inte bli riktigt mörkt igen på lääänge... Love it.
#1 - - Anna:

Snygga tröjor! 😁