Äntligen helg

Alla börjar veeerkligen bli trötta på att jobba nu haha. Hjärnan börjar stänga ner totalt.
 
Men det har varit en lugn arbetsdag, känns som jag knappt har jobbat haha. Hade ett kort morgonmöte, sen var det dags att hämta upp min nya jobbtelefon. :D Samsung Galaxy S10. Hade S8 privat så big upgrade. Hade inte köpt en ny anytime soon, men att få via jobbet tackar man ju inte nej till. :)) Såå taggad på att prova kameran.
 
Så höll på med den ett tag, tog tid att installera alla appar och skit. Sen tog jag lunch med Jenny som har semester. Vi tänkte först gå till Wok House men det var knökfullt, så vi hamnade på Zócalo istället. Tog en mango taco som sist, jättegott. Satt och snackade om semestern och taggade inför festivalen imorgon. Efteråt köpte vi med oss varsin kaffe från Starbucks (evigheter sen jag var där).
 
 
Sen skildes vi åt, hon skulle shoppa och jag tillbaks till jobbet. Hann knappt göra något innan det var dags för fredagsfika. Good times. Är fortfarande mätt faktiskt. Och Tommy har köpt hem en massaaaa snacks. Både två påsar chips (bara en jag gillar dock) och en kartong med donuts...
 
Nu blir det chillkväll. Samla krafterna inför imorgon, woop!