Don't hide your emotions you can throw down your guard

Det var den helgen det, snart över. Veckan gick sjuuukt långsamt men helgen gick hur fort som helst. Men men, närmare semestern. ;P Bara fyra arbetsdagar kvar nu. :)
 
Har varit mysigt, och sommarkänslan är tillbaka. Igår gick vi till centrum med mission empanadas, men de var inte där. :( Blev en öl/cola på O'Learys, sen hamnade vi mitt i en regnstorm på vägen hem. Gick in på Coop och handlade o när vi kom ut hade det slutat regna och var varmt igen.
 
Monsterburgare
 
En top jag köpte. Såg ut som barnkläder på galgen men den var stretchy :))
 
 
Idag har vi varit i MoS en sväng. Var evigheter sen jag var där, orkar inte med allt folk. Men såhär mitt i sommaren funkar det, var inte alls mycket folk nu. Blev lite shopping, Tommy köpte tre st t-shirts på Superdry (en var dock för liten så jag ska försöka byta den i stan imorgon om det går) och jag köpte två t-shirts från Pull & Bear.
 
Åkte hem och promenerade till centrum igen. Riktigt varmt idag. Blev en mojito, och Tommy beställde in en milkshake. :)) Till middag gjorde vi gyros i bröd hemma, mums.
#1 - - Anna:

Snygg färg på toppen!