Vallentuna

Nu är vi i Vallentuna igen. Kom hit igår. Jag mötte Miranda i stan vid 13 igår, så fick hon sin present från Mallorca. En klubba formad som en snopp.. hahaha. ;D Tyckte det kunde passa henne. ;) Sen gick vi runt på stan ett tag, pratade massor, var inne på BR i typ en timme.. jag visade henne bilder från resan ur kameran tills batterierna tog slut.

Glömde tyvärr kameraladdaren hos Tobbe så jag kan inte uppdatera mer om resan när vi är här. Men den här datorn är ändå så seg så jag hade inte orkat ladda upp bilder här, sån tid som det tar. Det får komma imorgon.

Vi har hyrt tre filmer. Men vi ska strax gå och hyra en till - Borat. För mamma var sugen på en komedi och jag vet att hon och Najam kommer skratta ihjäl sig åt den. Sen ikväll ska vi se Pearl Harbor på tv. Gråtdags istället. Och käka jordgubbar.

Uppdaterar nog mer senare, ska in mot centrum & möta Najam och hyra filmen nu.
#1 - - Anna:

Jag jobbar och sliter, har inte orkat uppdatera :p Men nu är jag ledig tills nästa fredag.