31.07.08

Idag har inte hänt någonting. Har varit halvt mulet halvt soligt. Enda gången jag varit ute var när jag gick till Turk Shop för att köpa snus till Tobbe.

Har sett två filmer med Mandy Moore. Och nu tittar jag på Step Up 2 The Streets. Ser redan nu att den inte är lika bra som ettan. Och Channing Tatum är ju inte med. :( Bara lite i början.

Filmerna jag såg var:

Chasing Liberty (snygging: Matthew Goode). Riktigt härlig film faktiskt, den tyckte jag om. Spännande när de åker igenom olika länder också.


How to Deal (snygging: Trent Ford och så John White lite grann..) Ingen särskild handling, bara kärlek och det vanliga. You know.


Filmer jag ska ladda ner är: A Guy Thing, All I Want (Try Seventeen), Along Came Polly, College Road Trip, Duplex, Imagine Me & You, Prom Night, Shutter, Stop-Loss, Summer Catch, The Happening, The Prince & Me, The Ruins, The Ten m.m.

Den officiella trailern för Harry Potter and the Half-Blood Prince har kommit ut. Spännande. Ska verkligen bli spännande att se den här filmen.. Voldemorts uppväxt. Men det kommer aldrig bli lika bra som böckerna. Filmen kommer ut två dagar efter att jag fyllt 19.

Susanne klippte nyss mitt hår. Det var skönt att bli av med lite. Senast jag blev klippt var i mars. Inte så stor skillnad, bara lite kortare och så lugg. Luggen växer ju så fort.

Imorgon ska Anton hem. Kommer bli tomt utan honom. Han är så gullig. Nu har han blivit förtjust i mig och kommer in hit och hämtar mig hela tiden och vill att jag ska komma. Han tar min hand och släpar ut mig i vardagsrummet haha. Förstår aldrig varför ungar brukar gilla mig trots att jag är så tråkig. Jag vet ju inte vad jag ska säga till dem, är inte som andra som är så bra med barn och gullar och leker hit o dit. Men de tycker väl det är spännande i så fall.

Ohh Scrubs är så kul. =) Roligt att det finns 7 säsonger. Jag har precis börjat på säsong 2.

Har sett massa backstage klipp och trailers och skit för Gossip Girl säsong 2. Men ingenting från One Tree Hill säsong 6! Varför så hemlighetsfulla? Man behöver ju inte avslöja vem Lucas väljer. Har typ inte sett nåt alls, förutom ett skitdåligt klipp med bara gamla klipp från säsong 5. Nästa nya avsnitt kommer utspela sig i Vegas. Hihi =)

Okej världens sämsta blogginlägg jag vet.. men jag har ju inte gjort nåt. Då tänker man på filmer och serier.
#1 - - Anna:

oh stop-loss måste jag se!! :D

#2 - - GINA:

SO...Tobbe is off this week and you are doing nothing?

#3 - - gina:

can i somehow post a pic here?