Packa = träning? :P

Puh.. vad jobbigt det är att packa. Springa runt och stressa och tänka så det knakar på vad man kan tänkas behöva. Tur att jag har en packlista som hjälper på traven.

Blev otroligt mycket packning för mig och Tobbe för att vara hos mig i två veckor. Har nämligen ingenting kvar där längre jag heller, i stort sett alla kläder är här. Så det blev en stor resväska var... stackars mig som får ta hand om de väskorna helt själv halva vägen.

Först tänkte jag att vi skulle mötas i Östra när Tobbe slutat jobbet, så jag får hjälp med väskorna på tåget och hem. Men nu ska vi istället göra så att jag åker med på morgonen så får jag hjälp tunnelbanevägen istället. Så får jag på något sätt bära upp de svintunga väskorna i tåget som har tre trappsteg. :P

Men det värsta var när jag skulle lyfta upp min stora resväska på planet när jag flög till USA och lägga den däruppe på hyllorna. Lilla jag, skulle ta den stora väskan, lyfta den över huvudet och trycka in den på hyllan. Jag vågade förstås inte fråga någon om hjälp, det är ju pinsamt när man inte ens vet vilka som är svenskar eller vilka som är amerikaner.. haha. Ingen enda jävel erbjöd mig hjälp, själviska fanskap. Allt de gjorde var att se rädda ut och ta skydd för att det såg ut som att jag skulle tappa väskan på dem.

Har just käkat tårta. Det var jättegott. ;D Älskar tårta. I måttlig mängd. Perfekt att det var jordgubbar på, så det inte blir för sötsliskigt med grädde och allt det där. Tog bara en bit. Man orkar inte mer tårta, det är så otroligt mättande. Men gott var det.

Får inte glömma att köpa nudlar i Östra. Oh herregud, hur ska det gå... släpa in väskorna i den otroligt lilla, trånga affären.. Nej, det får bli att jag möter upp Tobbe när han har slutat så han kan hjälpa mig då istället. Så får jag sova ut imorgon också. Fast det får jag ju nästan varje dag haha.


Skräpfilm, se inte den. Särskilt inte på bio :P

#1 - - Josiee:

hahaha ja why not, det mesta är ju träning om man bara vill;)

#2 - - Anna:

haha ska ni resa eller? har du inga kläder hemma?