Julhumör

Herregud vad jag är på julhumör... redan! Det är de jävla affärernas fel som alltid ska börja med skiten så tidigt... vill inte sitta hela månaden och längta.

Jag är jättesugen på att slå in julklappar, det är så kul. Men jag har inga att slå in. Ska nog åka in till stan på tisdag och köpa. =D

Nu är jag tillbaka hemma hos Tobbe igen efter en trevlig helg hos mig. Igår kväll såg vi två gamla godingar; Bend it like Beckham med Keira Knightley, Jonathan Rhys Meyers och Parminder Nagra + Just Married med Ashton Kutcher och Brittany Murphy. Älskar de filmerna. Roliga och härliga feel-good-movies.

Idag gick jag upp duschade, åt, hjälpte mamma med en grej i datorn. De gick upp på vinden och hämtade julpynt och började julpynta. Sen åkte jag hem till Tobbe, han kom hem flera timmar innan. Har saknat honom så. Ska bli underbart att han håller om mig inatt så jag känner mig trygg. :D

Den 22a firar vi jul hos mig, det blir en mysig dag, haha så sött med vår minijulgran och de få julklapparna... sen den 24e då är den stora prima julen hemma hos Tobbe. Med Tobbe, jag, Christer, Susanne, Nina, Arjan, Patrick, Manuela och Anton. Öppna julklappar i tre timmar igen hoppas jag på.. haha. I can't wait. Hela grejen är så mysig. Och det är en dag då jag kan fota massa också, vilket jag älskar. ;) Hihi.

Dagens eyecandy - Barry Watson, 34

Jag har sett honom i filmen Boogeyman och tv-serien Samantha Who
#1 - - Emma:

haha, okej. gör inget...men tror inte du är en ointressant person. ;P det är fint o mysigt med julhumör. :P



ha en mysig kväll, kram emma

#2 - - Anna:

håller med om att det är roligt att slå in julkappar.. love it! :p

#3 - - anna:

haha nej nej jag älskar sune, fast håkan är bäst :D