31.10.09

Slut på oktober, äntligen. Typ årets tråkigaste månad.

Igår jobbade jag. Det var kul, var lite flummig där mot slutet. Det var kanske tur att det inte blev några drinkar till kvällen, utan att jag höll mig till cola, hehe. :P

¨
Wok, älskar :D

Var och tränade också. Grymt skönt. Körde på bra, så idag har jag träningsvärk. Då mår man alltid bättre för att man vet att man inte bara latat sig. Tobbe har så himla mycket träningsvärk att han knappt kan gå hahaha. Innan den här veckan hade han inte tränat på nästan tre månader, och nu körde han rejält mån-fre.


<3

Mamma var här också. Najam ville inte komma, så orkar inte slösa min energi på honom mer, han har såna himla humörsvängningar nu för tiden. Vet inte vad det är han vill. Anyway, vi käkade pizza (kyckling & pommes för mammas del) och mamma fick förstås se lägenheten och hon hade med sig lite gåvor också. Hon tyckte det var fint.

Tobbe ville inte se Monsters vs Aliens med mig ikväll :(, så jag får titta på den själv så ska vi börja med Heroes säsong 4 istället. =P



Vi har sett Personal Effects med Ashton Kutcher och Michelle Pfeiffer. Drama. Inte min cup of tea. Drama är så händelselöst.. i alla andra sorts filmer, komedier, skräck, thriller händer det alltid massa saker, filmen har en vändpunkt osv. Drama är bara on and on om att de pratar och ingenting händer direkt. Så nej, inte så mycket min grej. Lite sorglig var den väl. Men för att vara ärlig såg jag den bara för Ashton.
Handling: En ung man och en medelålders kvinna träffas genom en stödgrupp för folk som har förlorat någon de älskar. Svårt att säga mer för jag kan inte direkt förklara en handling som inte har så mycket handling. Suck, jag hatar dramafilmer.
Betyg: 3½/10



Tobbe och mamma
#1 - - Anonym:

cute blog!

Btw: Skriv gärna vad du tycker i mitt senaste inlägg, vore intressant! (;

#2 - - Tobias:

hehe vad roligt att du tycker så :) tack!

#3 - - Anna:

jag såg den filmen också, med ashton, fast jag har typ 20 min kvar. tyckte inte heller den var bra :S

#4 - - Karin:

alltså det där var inte sista säsongen eller? jag hade fått för mig det hehe

#5 - - Karin:

HAHA DÅÅÅ förstår jag cliffhanger, erkänn hade ju varit skandal om serien slutade så FÖR ALLTID liksom, vilket jag trodde:p

#6 - - sanna:

gott med wok =)

#7 - - I r o n i e l l e:

Wook är supergott :)



Läget annars?

#8 - - simone:

Massa godheter ju! blir hungrig här :P