What doesn't kill you makes you stronger

Så, I'm back. Är långt ifrån fixad men att låta bli att blogga har ju inte direkt hjälpt.. saknar det ju. =P

Lite svårt att börja igen när man inte skrivit på ett par dagar. Har inte gjort så mycket men det har hänt mer än på länge. Har helt nya eller nygamla grejer att vänja mig vid nu. Ingen idé att dra upp här vad som händer, den som vill veta får veta.


Hur skulle jag klara mig utan film/serie-världen? ;P

Så är hos mamma nu. Making myself at home. Kommer ta ett tag att vänja sig men det känns väl bra. Så bra som det går med tanke på situationen. Allting var en riktig röra till en början. Mamma kan inte förstå hur jag kan ha så mycket kläder haha. Men hon ska inte säga nåt, hon har blivit en riktig shopaholic själv. Snygga kläder har hon köpt också.. ska sno av henne. =P Hon tar hand om mig väl. Jag har fått fyra par jeans, en tröja, strumpor, trosor och en parfym. <3



Igår var jag och Najam i Täby centrum. Blev en del shopping för min del. :D Men inte för hans del, han och mamma ska köpa en ny dator imorgon, bärbar. De slängde precis ut den gamla skrothögen.

Sen åkte Najam till jobbet och Miranda kom o mötte mig där. Vi åkte hemåt för att ha slumber party. Vart uppe rätt länge, vi kollade på Förhäxad, One Tree Hill och Sex and the City. Vi somnade nog vid 4... slötittade på en film på tv. Sen somnade jag. Miranda funderade på om hon skulle ta av mig glasögonen.. men hon lät bli. =P Haha.



Idag åt vi frukost till SATC, blev kyckling för Mirandas del o nudlar för min. Sen såg vi The Princess and the Frog. Fyfan vilken gullig film. :D Vi höll på att börja gråta när Ray, eldflugan dog. Fy vad sorgligt hahaha. Naww så gullig. Sötaste filmen jag sett på länge. Påminde om gamla Disney-filmer, tecknat och så brast de ut i sång som i gamla såna filmer. :P Annars är allting nuförtiden typ datagjort Toy Story/Ice Age-aktigt typ vilket också har sin tjusning, men var roligt att se en sån här sorts film igen.


Sen vid 19-tiden gick vi och Najam till Vallentuna centrum. Handlade lite gott på ICA. Sen sprang Miranda till tåget, fan vad hon fick springa haha. Nu sitter jag här med en cappuccino. Ska ha Sex and the City-maraton lite senare igen. Fan vad serier är bra alltså, man kan leva sig in i deras värld och glömma sin egen.



Kläder jag fått av mamma;

Tre par jeans (glömde fota det sista paret) och kofta

Shoppat!

Underkläder från H&M
Klänning från H&M
Två par jeansleggings från BikBok
Tröja från Vero Moda
Klänning från Gina Tricot (som hon glömde ta bort larmet på så nu måste jag tillbaka dit, irriterande)
#1 - - Banana:

jisses jag gick upp 45 minuter senare ;D

snygga kläder.. jag vill shoppa mer!! ska nog göra det i veckan gaaaah...

#2 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

fina köp!