Helgen slut

Helgen är över och jag säger äntligen, för en gångs skull. Det har inte varit en särskilt rolig helg. I fredags jobbade jag, var inte jättetrött på kvällen, var nästan sugen på att följa med Tobbe o Jansson ut, men det kunde jag förstås inte. Det blev att lägga sig vid 22, tidigare än så gick inte.

Vaknade 3.30 igår, kunde inte riktigt somna om efter det. Om man ens kan kalla det sova, visste att jag skulle upp så tidigt så kunde inte riktigt sova särskilt djupt.

Kom till Brommaplan vid 16, var på ett förfärligt humör p.g.a den ena och den andra småsaken. Allting kändes extremt irriterande. Men det lugnade sig efter en stund. Mötte Tobbe och Jansson. Vi gick till pizzerian och köpte med pizza hem, Tobbe bjöd mig, mums. =) Var galet hungrig, hade bara ätit två mackor och det var för många timmar sen.

Vi kollade lite på tv, en film med mupparna, så söt. ;D Sen somnade jag med huvudet på Tobbes bröstkorg, sjukt mysigt. =D Hela resten av dagen/kvällen låg jag bara i soffan och typ halvsov medan Tobbe spelade och Jansson kollade på Simpsons och Family Guy på tv'n, mysigt bakgrundsljud. Sen vaknade jag en stund, satt vid datorn lite och drack en asgod iskall Smirnoff Ice. Den smakade underbart när man var törstig i mitt zombieaktiga tillstånd. Efter det somnade jag om.


Pizza igår =)

Sen skulle Tobbe följa Jansson till tunnelbanan vid 22, jag bestämde mig för att följa med. Var så himla varm efter den konstiga sömnen (man blir helt fucked up av det där), så jag ville ut i kylan för att få frisk luft och kanske känna mig som en människa igen. Det hjälpte. :P

Vi gick först till hyrbutiken där jag och Tobbe hyrde två filmer, köpte läsk, chips och Kryptoniter. Sen ville de käka på McDonald's så vi gick dit. Tobbe åt som en häst igår. Jag kan förstå det när man är bakis, men han käkade pizza, tunnbrödsrulle och feta hamburgare på McDonald's, usch. =P Jag var fortfarande jättemätt efter pizzan men tog lite hot wings.

Efter det tog Jansson tunnelbanan hem och jag o Tobbe gick hem. Vi la oss i soffan och tittade på en av filmerna, Largo Winch hette den. Okej men inte mer. Var helt slut efter den så då gick vi och la oss, underbart. Har sovit som en prinsessa. Nu har vi ätit kokta ägg till frukost och sitter vid varsin dator. Lite senare ska jag gå och ta en lång och varm dusch, efter det kommer jag känna mig som en ny människa igen. =D

Imorgon börjar Tobbe sin praktik. Stackarn ska upp 5.30 och dessutom jobba utomhus. Fy fan. Jag skulle dött i den här kylan. Jag ska ha en lugn o skön morgon och så ska jag träna igen. Längtaar. Det var så härligt att träna förra veckan, jag var verkligen på g. Känner fortfarande så. Skulle gärna tränat idag också, men jag är alldeles för ofräsch för att ens ta mig utanför dörren. Och jag kan ju inte duscha två gånger på samma dag. I alla fall inte tvätta håret två gånger, vilket hade varit nödvändigt både före o efter gymmet.
#1 - - Banana:

längtar tills imorgon. ska också träna. har sån ångest för jag bara träna 2 gånger denna veckan ;O