Drift away in the heat of the day

Fredagen var lite tråkig, var så himla trött. Men resten av helgen har varit riktigt bra. :)

Igår var jag o Micke runt omkring halva stan, körde roadtrip. Först körde vi till Åkersberga för att hämta en mikrofon. Micke köpte ju ett begagnat Rockband-spel av en kille där, men han hade glömt lägga i micken. Så hämtade vi den. 



Sen åkte vi till Vallentuna, hem till mamma. Där packade jag på mig mer kläder hemifrån, har nästan allt här hos Micke nu. Efter det åkte vi med mamma till Arninge, hon har köpt en egen dator. Never thought I'd see the day. Hon har varit jätte-anti mot allt som har med datorer att göra, hon kan verkligen ingenting om det. :P 

Hon har redan ringt och sms:at mig idag och skrivit att hon hatar den, haha. Najam skulle lära henne antar jag, men han är inte jättebra på sånt själv. Hoppas bara hon inte har sönder den, vet ju hur arg hon kan bli. Jag ringer nog inte tillbaka förrän imorgon, orkar inte prata med henne när hon är sådär arg haha.



Handlade på Systemet där också, sen åkte vi till IKEA i Barkarby. Där hade vi planerat att köpa två byråer eftersom kläderna inte får plats. Men hittade ingen i bra storlek, det är så ont om plats i sovrummet eftersom sängen är så stor. Så vi ska nog köpa en garderob med skjutdörrar istället, men det får vänta eftersom det är lite dyrare. Köpte en ny stekpanna iaf.



Till sist körde vi till Sollentuna där Micke lämnade mig, jag gick till gymmet och körde en timme. :D Känns så bra att ha börjat träna på lördagar också nu. Det gick jättebra. Först när jag kom dit var det mörkt i tjejgymmet och omklädningsrummet, eftersom ingen rört sig där på ett tag. Sen kom det en tjej till.

Efter det åkte jag hem. Vi käkade potatis och köttfärsbiffar till middag o kollade på senaste Vampire Diaries.

Sen kom Miranda och Robert, hade Rockband-kväll hos oss. :D Det var jättekul. Synd att det inte är så jättebra låtar bara... måste fixa egna. Så vi spelade i ett par timmar, och förfestade.



Vid 23-tiden drog vi ut. Var på 54 på Söder, träffade Tobbe o Kicki också. Jag hade mina nya skor, älskar hur lång jag blir i dem. :D Jag kommer nog inte gå till det stället igen dock, man kunde bara betala med cash överallt till att börja med... väldigt osmidigt, bildade en lång kö till en bankomat därinne. Visserligen bra musik men litet dansgolv. Vi hade iaf kul, dansade och drack lite drinkar. Kvällen slutade med McDonald's-fyllekäk på nattbussen hem, hotchili dip muums.



Idag har inte hänt så mycket, är fett seg. Har storhandlat, och bara det var en kraftansträngning. Sen har vi käkat pizza och kollat film. Så skönt, idag är det söndag och imorgon är det typ "fredag", eftersom det är Valborg, kort arbetsdag och man är ledig på tisdag. :D
#1 - - Anna:

hur ska ni få plats med en garderob om ni inte får plats med två byråer?