Goodbye Sweden

Midsommar...! De flesta är ute på landet eller i skärgårn och firar. Själv har jag varit hemma större delen av dagen. :)

Igår kväll vart det lugnt, jag o Micke käkade tacos och kollade på film.



Skönt att sova ut idag, vaknade vid 11. Sen käkade vi frukost framför några Vänner avsnitt. Efter det fixade vi oss snabbt. Åkte till Rotebro och handlade lite på Coop där. Därefter åkte vi vidare till ett bad i Upplands Väsby.

Låg och solade i några timmar, och så tog vi ett blixtsnabbt dopp i vattnet. Det var verkligen svinkallt! Nog för att det brukar vara kallt i Sverige, men det gick inte ens att vara i vattnet... tur att vi får bada utomlands snart.



Det var skönt att sola i alla fall. Fick inte så jättemycket färg, hade solfaktor 30 trots att det är Sverige. Brukar alltid vara onödigt oförsiktig och få sota för det sen, men nu var jag kanske lite väl försiktig... tar igen det i USA. ;)

Vid femtiden hade det kommit massa mer folk, de var väl klara med sitt dansande runt midsommarstänger. Då åkte vi hem. Har käkat middag, sen städat och packat hela kvällen. Kollat upp det sista inför resan och vilken tid vi ska åka. Gick smidigare än jag trott att packa, det går jättebra sålänge man har en packlista.



Nu sitter Micke o spelar medan jag bloggar. Ska läsa lite bloggar också och måla naglarna, sen ska vi njuta av varsin kopp varm choklad framför en film.

Imorgon åker vi!!! Kl.10:25 lyfter planet från Arlanda till New York. Är framme i L.A nångång på kvällen deras tid, det är ju ganska stor tidsskillnad.



Så det här blir ett hejdå-inlägg, skulle kunna hända att jag uppdaterar lite snabbt från Vegas men tror inte det. Annars hörs vi när vi är hemma igen om två veckor, då kommer inlägg med massa att berätta o massor av bilder. :D