You gotta shake shake shake with somebody like me

Då var julen över. Känns skönt, är sjukt trött på julmat, julskinka och choklad nu! Usch. :p

Jobbade igår. Skönt att bara jobba en dag och sen vara ledig igen, värsta lyxen. Det var en lugn arbetsdag men ovanligt många griniga kunder. Where's the christmas spirit in everyone? Dagen gick fort iaf, inte som dagen innan julafton.

Skönt att träna igen efter allt jul-svullande, då man kände sig såhär:

 
Efter jobbet tränade jag. Blev inget jättehårt pass, lagom. Körde mycket magträning, kändes som fan igår men har ingen träningsvärk. Magen börjar bli van. Har däremot en massa träningsvärk från att ha gjort squats i förrgår, jag är inte van vid det. Har haft ont i knät senaste veckan så kunde inte springa så mycket. Hade tänkt träna idag också men det blev inget. Får köra igen imorgon.

 
Sen var det hemmakväll. Köpte lite godis. Kändes dumt egentligen eftersom det varit "helg" i typ en vecka nu, men det är så svårt att inte köpa något gott när man är ledig. :p

Vi kollade på filmen Prisoners. Den var spännande, men jag gillar verkligen inte Hugh Jackman, usch! Och än mindre efter denna film. Inte för att han är sin rollfigur, men ändå.

Dagens skörd. Var kaos på stan

Idag var det svårt att komma ur sängen trots att jag sovit runt 9 timmar. Har väl blivit van vid att sova länge nu. ;)

Åt frukost och sen åkte jag till stan. Shoppingdejt med Anna och Miranda. Blev massa fynd för oss allihopa, det är ovanligt. Brukar alltid vara någon som har svårt att hitta nåt.
#1 - - Anna:

It was crazy but fun :)