We're up all night to get lucky

Har inget att komma med direkt, kände bara för att uppdatera lite.

Denna vecka har gått väldigt snabbt. Det är visserligen torsdag och fredag kvar till helg men hela fredagen är nästan som helg för att man är så glad så man kan näästan säga att det bara är en dag kvar till helg. ;) Stay positive. ;D

Rena drömmen att se ut såhär.. hon är inte bara vacker som få utan har dessutom en fantastisk kropp.

Fan att man är så sjukt trött på kvällarna, orkar aldrig göra nånting efter jobbet. Vill bara gå hem och lägga mig. Skulle kunna somna direkt när jag kom hem, får tvinga sig själv till att vara uppe. Sen när det väl är lagom tid till läggdags så är man piggare och vill inte lägga sig. Och nu är det ändå sommar, det är nu man borde vara pigg. Kan inte fatta att det är augusti imorgon redan. Var har sommaren tagit vägen? Flugit förbi som varje år.

 
Idag har jag tränat för första gången på en o en halv vecka, men känns längre. Var inget maratonpass direkt men en lagom början efter paus. Var en tjej som gick 5 km/h på löpbandet (vad är det för mening med det?? det gör ju inte ens nybörjare) och en annan som pratade i telefon samtidigt. Plötsligt kände jag mig mycket nöjdare med mitt pass. :p

Blev ett ganska vanligt pass fast lite lättare. 15 min cykling, lite styrketräning och 5,5 km löpning. När jag kommit igång ordentligt igen måste jag börja variera träningen, annars kommer jag aldrig komma nånvart.

 
Ikväll är jag ensam hemma, Micke är iväg o har spelat fotboll med grabbarna och nu ska de kolla på en match också. Han har blivit värsta fotbollsfreaket. Men det är faktiskt riktigt skönt med en ensam kväll lite då o då. Förutom att gå och lägga sig själv men det gör jag nästan varje kväll ändå för han brukar vara uppe längre eftersom han får sova längre på mornarna.

Har inga egna nya bilder att komma med så får bli ett inlägg med träningsinspirationsbilder. :)
#1 - - Emma:

Intressant hur olika åsikter alla har. Hennes kropp tilltalar inte mig alls men jag kan helt förstå varför du tycker det :)