The more I swear I'm happy, the more that I'm feeling alone

Då var det ny vecka igen. Var extreeemt svårt att ta sig ur sängen i morse. Kunde omöjligt somna inatt... sen jag flyttade hit kan jag typ inte somna på söndagkvällar. Halvslumrade till ca 3:30, sen när jag äntligen somnade ordentligt fick jag värsta mardrömmen på åratal och sen när jag äntligen lyckats väcka mig själv så vågade jag inte somna om utifall att drömmen skulle fortsätta vilket den ibland gör när man somnar om för snabbt. Var en hemsk dröm, var liksom paralyserad i sömnen. Drömde att jag vaknade och försökte skrika men det gick inte.

 
Skippade frukosten för att få ligga kvar i sängen längre. Jag skippar typ aldrig frukosten. Köpte en proteinbar till frukost istället. Sen hade jag handledning med en nyanställd idag också. På den minst passande dagen när man är ett vrak haha. Och det är sånt kaos på jobbet nu inför sommaren och efter tekniska problem förra veckan.

 
Helgen var bra. Torsdag-söndag hade jag Tobbes lägenhet då han var bortrest. Insåg ännu mer hur mycket jag vill ha egen lägenhet (med Anna). Då kan man gå runt utan byxor, spela hög musik, göra vad man vill... trivs inte alls med att vara inneboende, det känns verkligen som bottenskrapet. Känns faktiskt som ett ännu större misslyckande än att flytta hem till mamma igen. Vet att jag kände det som ett big no no att flytta hem till mamma igen, men nu hade jag gärna gjort det om jag kunnat. Har ju inget eget rum där längre så funkar inte nu dessvärre.

Zombie-Camilla ;P

Grilla i solen :)

Och fett nice att ha TV. Måste köpa en TV sen. Känns meningslöst att köpa det nu då jag vill spendera så lite tid här som möjligt. Det är bara deprimerande att vara här. Det är någonstans att sova, ett boende, men inget hem. Och svårt att trivas med resten av livet om man inte har något hem.

Jag o Anna börjar bli helt desperata efter lägenhet haha.. förut var vi mer kräsna med läget men nu söker vi lägenheter t.o.m i Hallonbergen, Brandbergen, Märsta.. fett off. Vi har blivit liite mer kräsna med priset dock, insåg att man inte kan betala hur mycket som helst. Man måste ju kunna leva också. Det här är min högsta önskan just nu, att vi får en lägenhet. Då känns det som att jag kommer ha lättare att gå vidare. Det känns fortfarande jobbigt att åka förbi Häggvik varje dag dessutom.

 
I fredags var jag bara hemma (i Tobbes lgh) by myself och kollade på tv o åt gott. Så jävla nice. I lördags tränade jag på dagen. Sprang en mil och så körde jag lite styrketräning. Måste börja springa 3 mil i veckan och styrketräna mer. Den här veckan kommer nog inte gå så bra dock. Idag fick jag skippa eftersom jag har sån grov sömnbrist. Sen är det ju Valborg i veckan och då lär man festa, så går två dagar bort.

Sen på lördag kväll träffade jag Camilla i stan. Vi åt på Broken. Jag tog en club sandwich. Det är nog min favorit där, den är riktigt god. Och en frozen margarita. Görs margarita på rätt sätt så blir den sjukt god! Måste dricka fler margaritas. :) Var lite smått taggade att gå ut o ta fler drinkar, men grabbarna var hos Danne så då blev vi otaggade o drog hem till mig (Tobbe) och kollade på Gladiatorerna istället. ;) Veckans höjdpunkt haha.

Många biobiljetter :)

Igår var veckans bästa dag. Då var jag i Hägersten hos Sandra och grillade med henne, Emma, Maria och Elisabeth. Så himla underbart väder. Och grillat är så sjukt gott. Sen var det tjejbiodags. Anna, Miranda o Camilla joinade också så vi var 8 tjejer som var på bio och såg The Other Woman. Jättebra film, den var väldigt rolig. :) My kind of movie. Och älskar Cameron Diaz.

Efter det tänkte vi ta nåt glas vin men blev middag på Jensen istället, för vissa. Jag tog en våffla. Sen var jag sprängmätt. Kom hem rätt sent, vid halv elva. Stupade i säng men lyckades ju - som skrivet - inte somna inatt.. nytt försök nu ikväll. Känner mig lite piggare nu bara för det.