2014-01-19

Igår var vi på bio och såg The Wolf of Wall Street. Den var jättebra faktiskt, hade inte så höga förväntningar och den var mycket bättre än jag trodde. Tre timmar lång men kändes inte seg, förutom kanske sista 20 minuterna då man började vrida på sig och undrade om det inte skulle vara slut snart. ;p Men den rekommenderar jag. Var inte intresserad av den först, men sen läste jag på Aftonbladet att den var förbjuden eller censurerad i flera länder och det väckte mitt intresse. Undrar hur många fler tittare den artikeln fick fram.

 
Jag o Anna har precis bokat en kryssning 21 februari-helgen. Det är Tessan som fyller år. Hade först inte tänkt åka men sen övertalade Miranda mig och jag övertalade Anna. Ska bli kul faktiskt :) Var längesen vi var på en kryssning nu. Och 40 timmars har vi inte varit på på flera år. Det blir en tripp till Tallinn. Då kör vi all in, jag har inte varit full sen oktober och ser fram emot att köra stenhårt nu. :D Passar perfekt den helgen också för Micke kommer vara borta på skidresa då. :)

Nu kör vi fullt fräs på tvätt och disk här hemma. En vanlig söndag med andra ord. Ska snart till affären och handla middag.
#1 - - Anna:

Oh yeah! Jag har till och med köpt en bärbar högtalare, kan ju inte åka på kryssning utan musik ;)

#2 - - Anna:

Oh yeah! Jag har till och med köpt en bärbar högtalare, kan ju inte åka på kryssning utan musik ;)