It kills my heart to know you don't think this love could grow

Long time no see. Nu har jag inte uppdaterat på en månad. Annat mot när jag började blogga och uppdaterade flera gånger om dagen. Men då handlade det aldrig om något vettigt ändå haha.

Är tillbaka i vardagen och på jobbet. Det var inte så farligt att komma tillbaka som jag hade trott.

Sista helgen på semestern

Shit vad det här året har gått långsamt. Måste vara för att det typ har varit sämsta året någonsin. Får se om det hinner vända innan året är slut men det är tveksamt. Enda gången jag varit riktigt genuint glad det här året var när vi var i Cypern. Och det var en vecka. Av 9 och en halv månad. Hoppas 2015 blir mitt år, för det här var det då inte.

Den här helgen har varit lite bättre än de senaste. Har inte bara ruttnat i lägenheten för en gångs skull. Anna L är tillbaka på jobbet så det är grymt kul. :) I fredags kom Miranda förbi jobbet när hon hade slutat, första gången hon fick se hur vi jobbar.

 
Sen hade vi vin- och taco-kväll hemma hos mig; vi tre och Emma. Det var riktigt kul, vi körde drickspel och kämpade med att få upp vinflaskor och ciderflaskor utan öppnare.. haha. Miranda sov över och vi åt god frukost framför en film.

Igår shoppade jag med Anna. Det var en bra shoppingrunda. Först åt vi asiatiskt på Kungshallen (standard haha). Sen shoppade vi loss. Jag var inte ute efter att köpa en jacka men hittade en snygg på Topshop. Den var egentligen lite för dyr men Anna fick mig att prova den och när jag gjort det kunde jag inte motstå. Och därmed var det slut på den shoppingrundan sen.. ;)

När vi shoppat klart tog vi en fika och sen åkte vi hem. Kollade serier resten av kvällen som jag gör varje kväll. Tur att det finns så många serier att se när man inte har nåt liv. :p

Gårdagens shopping
#1 - - Maria:

jag har haft femman ganska precis två år. men jag tror att största anledningen till att den strular så mycket är för att sonen fått använda den så mycket :)

#2 - - Anna:

Är fett avundsjuk på den där jackan, den var assnygg! :D