This time we can't go home

Då var det långhelg igen. :)

I måndags var ångesten total. Var verkligen inställd på ledighet fortfarande så var inte alls kul att pallra sig till jobbet. :p Dessutom hade jag vänt på dygnet och kunde inte somna förrän vid 3 på natten så blev knappt tre timmars sömn. Såå trött.

Men det har typ varit årets lugnaste dagar att jobba så det är ju nice. Särskilt idag var det en riktigt chill dag att jobba. Skönt det vore om alla arbetsdagar var som denna.

Efter jobbet mötte jag Miranda på gymmet på Regeringsgatan. Idag blev det löpning, spinning och liite magträning. Efteråt tog vi en liten spontan shoppingrunda innan affärerna stängde. Blev ett par skor och en tröja för min del. Älskar shopping! Kanske shoppar lite mer i helgen om det inte är alltför mycket folk. Skulle vilja köpa bikinis inför resan men det finns ju ingenstans såhär års.. jävla Sverige.



Sen käkade vi och tog en kaffe. Very good. Avslutade med att handla lite på Hemköp, bl a en Hot Mix (trepack stark ölkorv, mums!) och nu är jag hemma. Är fett trött så ska nog sova ganska snart. Vill inte "lägga mig" för tidigt dock för är så sjukt trött på att ligga och vrida mig och inte kunna somna, det händer typ varenda natt. Så sjukt segt. Plus att jag vaknar typ fem gånger varje natt... hatar att inte kunna sova ordentligt, men vad ska man göra? :/

Och så denna bedrövliga ångest, att den aldrig ska försvinna. Nu har åren bara gått utför sen 2012. Får hoppas att 2016 blir mitt år.. yea, rite. ;) Men hoppet är det sista som lämnar människan! Haha.