Happy new year! (Better late than never)

Årets första inlägg. Jag har faktiskt funderat på att sluta blogga för jag orkar nästan aldrig göra det längre. När jag får tid över vill jag bara kolla serier typ. Och ju längre tid som går, desto mer blir det att blogga om (eftersom jag känner att jag vill skriva om allt som hänt sen senast) och då blir det jobbigare. Men jag ska sluta tänka så att jag måste skriva om allt som hänt för det behöver inte vara så. :p

Har haft det jättebra över jul och nyår. Jättemysig jul hos mamma och rolig nyårsafton. Mycket roligt festande och 2015 har börjat bra hittills. Jag är övertygad om att 2015 kommer bli (kanske lite, kanske mycket, vem vet?) bättre än 2014. 2014 var ett av mina sämre år och jag mådde dåligt nästan hela året, det var väl precis i slutet där som jag började må riktigt bra igen. Nu känns det bra att ha tagit sig igenom all skit och kunna se framåt istället för bakåt.

Här är lite av det som hänt sen mitt senaste inlägg!

Mysig jul hos mamma

Horrible Bosses 2 på bio juldagen med snacksbuffé :)

Förfest innan Mondaybar på Slakthuset annandagen. Riktigt rolig kväll!

Roligaste nyårsfesten på åratal - hos Jozy med massa beerpong och singstar :)

Partykvällar i januari :D

Firade mammas 50-årsdag i torsdags. Jag, mamma, Anna och Miranda åt på Mongolian Barbeque. Riktigt rolig kväll med god mat! :D

Den här veckan var första hela veckan med fem arbetsdagar sen all jul- och nyårsledighet. Det kändes tufft på måndag morgon men veckan gick rätt fort ändå och det var ganska lugnt på jobbet. Och vid den här tiden om en vecka är jag och Gustaf på Gran Canaria! Så livet känns inte så tokigt ändå. ;) En perfekt tid att resa iväg på, det är ju så mörkt och kallt och man har annars ingenting att se fram emot på flera månader.

Därför har jag nu valt att ta en vit helg. Det känns lite tråkigt förstås eftersom alla andra går ut, men har varit så himla onyttig nu i flera veckor och framförallt förra helgen. Väger 4 kg mer än jag gjorde i somras vilket känns förjävligt. Det är visserligen så varje vinter, lägger på mig för att det inte finns mycket annat att göra än att supa och äta. Sen kommer det gå bort till sommaren, men problemet är att jag ska vara på beachen nästa vecka vilket jag inte är redo för!

Ska bege mig till gymmet om nån timme, måste bara låta frukosten smälta i magen först.