Say you'll see me again even if it's just in your wildest dreams

Jaha, här händer inte mycket. Ingenting alls, faktiskt. Förra året vid denhär tiden hade jag en förklaring till all nedstämdhet i alla fall, nu är den enda förklaringen att livet helt enkelt är jävligt tråkigt. :P Det händer aldrig nåt kul. Och jag orkar inte anstränga mig ett dugg. Det enda jag gör är det jag absolut måste. Jobba, äta, sova. Och kollar serier, det är väl det nöjet jag har. I helgen sov jag totalt 26,5 h och åt chips. Har knappt tränat senaste veckorna heller. Noll motivation. Måste träna med någon nu för annars kommer jag aldrig iväg.

This is me ;)

Väldigt motiverande inlägg, jag vet. Är inne i en lång fas av "pallar ingenting och bryr mig inte om nånting". Har jobbat en del extrakvällar på sistone, det blir lite cashflow sen. Förut brukade jag ta ut det i tid men nu vill jag hellre ha pengarna. Gör inget vettigt av min tid anyway. Föredrar att spara pengarna till bättre tider istället. Det blir väl nån resa så småningom. Känns rätt avlägset just nu men whatever.

Dagens gourmetmiddag in bed - popcorn!

Var uttråkad i söndags och plöjde igenom en och en halv säsong av Solsidan. Random. Humorn var väl som jag hade tänkt, men ibland blir det väl lite småfniss. Mest tittar jag på det för att känna tacksamhet över att mitt liv inte är så hemskt som deras. Så långt ifrån mitt drömliv som man kan komma - de bor på landet med skrikande skitungar, feta karlar, tjatande svärmödrar och jobbiga grannar. Usch vilken mardröm!

Ville mest titta in för att skriva att jag inte har något att skriva om.

Current mood: No mood at all. Likgiltig