Baby I don't need dollar bills to have fun tonight

Haha jag har blivit som en gammal kärring som bara klagar på värme nu... och SVENSK värme dessutom, då är det illa. Har knappt tyckt man ens kan kalla det värme förut. Kanske är i klimakteriet? Haha. Det jobbigaste är när man ska sova... även med fönstret öppet är det så sjukt varmt.

Vissa kvällar är mina fötter så varma att jag får spola dem i kallt vatten innan jag ska sova. ;P Känner mig för varm hela tiden och haft huvudvärk i flera dagar nu. Samtidigt kan jag inte dricka massa vatten för då måste jag gå på toa HELA TIDEN. Aja nog med klagomål nu!

Nyligen börjat använda Snapchat, it's fun ;P

Lite midsommar

Missnöjda över att inte blivit bjudna på AW ;D

Prova kläder. Bought this one!

Godaste på länge

Haha, miss my Pumbaa <3

Dagens skörd. Jag o Jenny köpte likadana Awesome-topar, tänkte ha dem nån kväll när vi går ut ;P
 
Har bara blivit träning en dag denna vecka. Men bättre än inget. Får försöka bättra mig nästa vecka. Är så tömd på energi som vanligt. Trodde inte man kunde bli tröttare men fortsätter slå nya rekord. ;) Typ igår, tokdäckade före kl.19. Sov elva timmar inatt, så gaaaalet skönt. Var faktiskt piggare idag.

Idag efter jobbet åkte jag till Mall of Scandinavia och shoppade med Jenny o Jeanette. :) Det var kul! Blev inte jättemycket men kändes som det ändå, har inte shoppat på evigheter. Och våffla med Nutella, grädde och jordgubbar till middag, sjukt gott!! Så fick man lite järn i sig, jordgubbar haha. ;) Och äter bananer typ varje dag. Inte för att jag känner nån skillnad direkt menmen.

Vi var i Disney Store också. Var nära på att köpa ett Pumbaa gosedjur. Ångrar lite att jag inte gjorde det... så sjukt söt! Behöver mer sällskap in bed. ;) Haha.