Work work work

Ja, jag hade rätt. Första arbetsdagen efter semestern var riktigt jobbig! Dagen gick väldigt långsamt och jag var sååå trött. Sov inte en blund på hela natten. Men lyckligtvis gick det åt rätt håll i alla fall, förmiddagen var värst o sen blev det bättre. Kvällspasset i receptionen gick fort och var riktigt trevligt, härliga kunder. :) Räddningen när man är sliten som ett as.

Blev ingen träning igår dock, men jag känner ändå att jag prioriterade rätt. Åkte hem direkt efter jobbet, duschade, åt och sen somnade jag. Tog bara några minuter från att jag gått o lagt mig, det är extremt ovanligt. ;P Brukar nog ta minst 30-45 min till att jag somnar från att jag "lagt mig", ofta ännu mer. Beror väl delvis på att jag då redan spenderat hela kvällen i sängen, vet att man inte ska vara i sängen hela tiden om man har sömnproblem men jag har ju ingen mysig soffa eller nåt so what to do?

Så somnade redan runt åtta igår kväll och blev ingen träning i morse så gick upp vid 6:30. Ljust och fint ute. Många goa timmars sömn! Kan bara minnas att jag vaknade en gång inatt och det är också himla bra. Den här goda sömnen verkar bara funka när jag har haft en sömnlös natt dygnet innan dock, haha. Mycket piggare idag, i alla fall mentalt.

En mugg jag köpte i Cancún, love it ;) Passar mig bra hehe

Gymmet after work, var ett under att jag orkade. Hade noll fysisk energi. Var tvungen att variera och inte köra så länge på varje maskin. Sjuukt dålig kondis, känns som den bara blir sämre o sämre. När jag försökte springa kändes det som att det tog totalstopp i lungorna, gick knappt att andas in. Aldrig känt så förr, rätt obehagligt. Blev istället rodd, trappmaskin, crosstrainer och hopprep. Hur fan orkade man hoppa massa hopprep när man var liten?? Sjuukt jobbigt ju. :p Haha.

In other news så har jag blivit kvargberoende. Var lite tveksam till det först för det såg ganska oaptitligt ut och så... men sen när Philip tipsade om den med nötchokladsmak var jag bara tvungen att prova. Asbra substitut till choklad, bästa hittills! Och nu äter jag även den med kokossmak. Mättande o gött. Min nuvarande diet består av frukt till frukost o lunch, kvarg till eftermiddagsmellanmål inför gymmet och ägg & toast till middag.

Vill gå ner i vikt nuuu! Vågar fortfarande inte väga mig fast jag borde, så jag vet hur jag ligger till och hur mycket jag behöver gå ner. Innan vi åkte var jag 4 kg från min normala vikt och 7 kg från min drömvikt.

Hoppas jag kan somna normalt ikväll och inte blir sömnlös igen, nu får denhär jetlagen vara över! Skulle verkligen vilja komma iväg till gymmet imorgon bitti men det är meningslöst om man är zombietrött.