We go gorilalalala

Har inte hänt så mycket i veckan. Snökaos dårå. Var inte så kul att jobba i onsdags. ;P För egen del blev jag lyckligtvis inte så drabbad av det. Tåget var några minuter försenat på kvällen but that's it. Tror inte mina bussar gick men brukar promenera från stationen nuförtiden ändå. Om det inte är alldeles för kallt eller snöigt/regnigt.

En vanlig fredagskväll ser ut såhär.. detta var förra veckan.
 
Måndagen var inte bra. Om man säger så. ;P

Kaffemys @ work onsdag morgon

Såg The Girl on the Train på bio i onsdags kväll. Vanligtvis inte en film jag skulle sett på bio men det är så dåligt bioutbud på hösten/vintern!! Den var helt ok, lite småseg emellanåt (den gör sig nog bättre som bok) men mer spännande i slutet.

I fredags efter jobbet var det movienight hos Philip. Vi käkade först thai framför senaste avsnittet av 2 Broke Girls, sen drack vi bubbel och såg tre skräckisar. Först Friday the 13th (den från 2009) men den var inte alls läskig så had to crank it up a notch.. till The Descent. Värsta filmen jag nånsin sett på bio, var helt skärrad efteråt haha. På TV var det dock inte lika illa, framförallt inte när man visste vad som skulle hända.

Såg sen The Descent 2 som jag inte sett innan men jag typ halvsov mig igenom så missade typ hela. Sen var jag så trött att jag typ inte ens hann säga godnatt. ;D Trevlig kväll.

Igår handlade jag i stan på vägen hem, väl hemma såg jag klart veckans nya serieavsnitt och sen blev det en tidig kväll. Var så trött att jag nog hade kunnat somna kl 17. Vid den tiden känns det typ som att det är mitt i natten nu när det är så mörkt.

Idag är det tvättsöndag igen, good fun. Hoppas det går fort. Det värsta är att träffa folk i tvättstugan. Saknar verkligen att ha egen tvättmaskin...