New year's

Sista dagen på 2017! Kommer sakna detta år, får hoppas 2018 blir minst lika bra. Får väl se till to make it so. :)

Har haft en riktigt seg vecka med endast två arbetsdagar. Har varit jätteskönt men känner mig så lat nu haha. Igår när vi vaknade runt 10:30 fick vi (Tommy) åka iväg på ett akutjobb. Brukar inte hända på helger men det gick an eftersom vi ändå behövde åka och handla. Inte varje dag vi storhandlar och kanske inte bästa dagen att göra det på (dagen innan nyår) men det gick rätt smidigt och bra ändå. Älskar självscanning.

Gjorde kycklingsallad i veckan. Mina hemmagjorda krutonger är svingoda!

Storhandlade för närmare 800 spänn men med presentkort och rabattkupong blev det bara 220 kr. Good deal! 

På kvällen spelade vi Assassin's Creed i typ fem timmar haha. Jag har börjat bli riktigt bra på det nu faktiskt. Dödade t.o.m nån viktig kvinna som inte Tommy hade lyckats döda. Och har blivit mycket bättre på att hitta vilket jag var asdålig på förut. ;P

Såg klart hela nya säsongen av Black Mirror på en kväll också. Första två avsnitten var helt ok, resterande fyra var ännu bättre. Sista var nog bäst.

Köpte hem godis o glass till Tommy häromdagen när han var sjuk, men han klagade bara på att jag köpte dåligt godis :(( Han som har dålig smak!

Time to work
 
Och så var det nyårsafton. Har velat lite fram och tillbaka men varit allmänt otaggade på nyår. Finns ingen mer överskattad högtid, har bara gillat den mindre och mindre för varje år. Så vi ska bara vara hemma i år, ska bli så skönt. Äta oxbiffar (budgetvarianten av oxfilé haha) och dricka lite bubbel. Ser fram emot att slippa trängas med folk på tunnelbanan och att inte vara bakis imorgon.

Har varit på gymmet idag med (inte mycket folk kan jag säga) så känns ännu skönare att bara vara hemma nu.

Gott nytt år!
#1 - - Anna:

Gott Nytt 2018 😃🌟❤️