I'm moving in

Såå trött!

Arbetsdagen i fredags gick fort i alla fall. Sen mötte jag Tommy i Vällingby, vi tog lite drinks i solen och sen promenerade vi hem till honom och tog lite mer drinks på balkongen. Blev en tidig kväll.

Sågar sönder sängen

Igår lämnade jag äntligen Väsby. Vaknade vid 8 efter tio timmars välbehövlig sömn. ;P Sen drog vi vid halv tio typ. Tog Tommys firmabil. Åkte först och lämnade verktygen och det. Sen åkte vi till Väsby, packade ihop och städade. Slängde sängen på tippen. Tog några timmar, var helt slut efteråt.

Vi var i Solna typ halv tre. Jag o Anna hade tjejkväll o kollade på fjärde Pirates-filmen, Gladiatorerna och sen drack vi rosé och kollade på skräckisen Lights Out. Var rätt läskig men vinet took the edge off. ;P Och vi kollade på den mindre TV'n som de har i sovrummet.

 
Idag tog jag en liten löprunda på 7 km runt sjön här, det är jättefint. Varmt som fan var det dock. Efter det solade vi i ca två timmar. Har även promenerat till affären och käkat glass. Nu håller vi på o tvättar. Skulle kunna gå och lägga mig haha. Vill ha kaffe men det är typ för varmt? Hade svårt att somna igår kväll för att det var så varmt. Ibland levererar även Sverige. <3

Det var snöstorm typ igår och nu är det mindre än två veckor kvar tills Summerburst? Helt sjukt. ;D
#1 - - Anna:

Yaaah! Äntligen är du här 😃