Sleepless shopping on Mother's Day

Perfekt söndag. :) Förutom att jag knappt har sovit inatt. Av någon konstig anledning så kunde jag inte somna förrän klockan fem på morgonen. Blev inte mycket djupsömn efter det heller. Får verkligen hoppas att jag får någon sömn inatt, annars kommer jag vara ett vrak imorgon.
 
 
Vi tog bilen och mötte mamma i Täby centrum vid ett. Så härligt att åka bil och känna vinden i håret igen (öppet fönster). Blev bra shopping för både mig och Tommy. Tre sommarklänningar från H&M som mamma betalade, tre såna assköna bh:ar från Cubus i nya färger och en topp från Hollister. Tommy shoppade loss på Hollister, han köpte en skjorta, ett linne, två t-shirts och ett par shorts. Blir snyggt till resan. :D
 
Sen käkade vi på en kinarestaurang i närheten. Det var jättegott och mamma fick ett gratis glas bubbel p.g.a Mors Dag. Trevlig personal också.
 
 
När vi ätit kollade vi några butiker till. Avslutade med Rusta där det blev en del köp. Mest badrumsprodukter och även en helkroppsspegel för 29 (!) kronor. De hade även uppblåsbara pizzaslices som man kunde flyta på i pooler, ville så gärna köpa en haha. Men lite för tungt att släpa med till Grekland, och så ska den blåsas upp också. Men hade varit kul. ;P
 
Nu är vi hemma igen och har kört en disk och just nu en tvätt. Skulle kunna gå och lägga mig nu men måste vänta på tvätten så att jag kan hänga den sen. Lika bra, lite väl tidigt att somna nu. Ska se om jag hittar någon bra film att se kanske.
#1 - - Anna:

Ååå behöver också en helkroppsspegel :D