You could shoot me with a gun of gold if I was unbreakable

Är så trött den här veckan. Känns som att jag alltid är det, haha. Nu blir det mörkt så himla tidigt dessutom, det gör verkligen inte saken bättre. Helglängtan på hög nivå. ;P
 
I måndags träffade jag Emma för en fika efter jobbet. Vi möttes i Odenplan och gick till fik efter fik som var fullt. Hamnade till slut på ett litet ställe som hette Café Blåbär. Var rätt lugnt och skönt och supergod kladdkaka. Tänk att vi nästan hamnade på Espresso House... fy, gillar varken deras kaffe eller s.k bakverk som är stenhårda/smakar bara socker.
 
 
Anyway, hon hade big news. <3 Det blir bröllop i vår. :D Så glad för deras skull. Och jag älskar bröllop. Och bästa paret. Det kommer bli så himla bra. :))
 
Idag hade vi kvällsmöte på jobbet så kom också hem lite senare än vanligt. Vår grupp blev presenterade ordentligt med tydliga instruktioner på våra uppgifter, så förväntar mig att det kommer välla in arbete any day now. Både ser fram emot och bävar haha.
 
Just nu vill jag bara sooova. Haft ont i halsen några dagar med och druckit massa te. Vägrar några som helst planer i helgen, blir en riktig "slappa röv"-helg som Tommy kallade det. ;P
#1 - - Anna:

haha ”slapp-röv”-helg 😂 good one!