Sing my symphony for the beat which moves in me

Lååång vecka. Försöker njuta av nuet och så men nu vill jag fan ha semester. ;P Det är helt dött på jobbet nu, vi sitter mest och fikar haha. Rätt chill, men hade ändå velat ha mer att göra för tiden går såå långsamt. Tur att vi slutar fyra och inte fem åtminstone, annars hade jag ruttnat haha.
 
Och så typ kallaste juli någonsin (??), vilket i och för sig passar bra när man jobbar. Är ännu mer tacksam för att vi reser till solen snart. :)) Annat var det förra året när vi kom hem från Grekland och det var varmare hemma än där.
 
Beställde hem 3 kg kaffebönor i veckan :)) Kaffe/snackslådan
 
I onsdags lunchade jag med Anna och Freja på Wokhouse, mys. Sen satt vi en stund på Starbucks.
 
Har även kollat på Kenzas förlossningsvideo... herregud. Kollade bara för att jag har följt henne i så många år, är inte så intresserad av graviditeter precis. Men börjar låångsamt förbereda mig mentalt, fast det inte är dags än på några år (om man ens kan bli gravid, det vet man ju aldrig).
 
Igår hängde jag en stund med Tommy och Nicklas på Gnarly, de gick båda på semester igår. De har slitit så hårt den här veckan, lär ju ta Tommy tills jag går på semester på torsdag innan han har varvat ner ordentligt. ;) Blev två glas bubbel, sen tog jag bussen hem. De drog vidare in till stan för att köra en ordentlig AW.
 
 
Jag hade en mysig kväll själv men gick och la mig tidigt. Hade svårt att somna dock och vaknade när han kom hem (han ska alltid babbla så mycket efter alkohol haha), sen kunde jag inte somna om förrän vid 3. Gick ändå upp vid 9 och satte på en tvätt.
 
Blir nog en lugn dag (mao soffchill), vädret är väl helt ok men inte så pass bra att man får dåligt samvete att inte ta vara på det. Tommy har inte vaknat än men är säker på att han kommer vara ganska bakis haha. ;)
#1 - - Anna:

❤️