I don't know where the lights are taking us, but something in the night is dangerous

Hallååå. Nu var det två veckor sen sist. :p

För två och en halv vecka sen blev jag sjuk och det värsta är att jag fortfarande har kvar denhär sjuka jävla hostan. Måste pausa telefonen på jobbet hela tiden p.g.a hostattacker och får huvudvärk av skiten. Det bästa med att vara sjuk var att jag hade noll aptit/sug efter allt ätbart i två veckor och gick ner till min sommarvikt utan ansträngning. :D Sommarvikt/vintervikt är plus-minus sisådär fyra kilo. Och det är en ENORM skillnad. Känns direkt att jag mår så mycket bättre av att ha gått ner de där kilona.

 
Tyvärr är det nu så att jag fått tillbaka min aptit den här veckan men ska göra mitt bästa för att hålla vikten i schack. Dels har jag slutat äta bröd till vardags och så har jag inte festat på en månad (sen Gran Canaria).

Har inget partysug alls just nu, vilket har många fördelar. Mer tid till att träna/komma i form, inget fylle/bakiskäk och så sparar man pengar. Nu vill jag shoppa en ny vårgarderob! Framför allt skulle jag behöva några nya par jeans. Har nästan inga jag gillar längre. Köpte ett par förra veckan som jag är väldigt nöjd med. :)

Vad har hänt på sistone då.. såg Fifty Shades of Grey på premiären med brudarna. Den var helt ok, sevärd, men kanske inget man ser igen. Precis som med boken tycker jag egentligen att den är ganska händelselös. Det är en ganska tjock bok och rätt lång film men det händer inte mycket. Det är liksom inte spännande.. alls. Typ lite porr med några romantiska scener. Tror inte jag kommer läsa de andra böckerna.

Gooooo fika :)

Sen har jag småshoppat med Gustaf, fikat med Emma och hängt med Miranda o sett senaste avsnittet av Pretty Little Liars. Det är väl det som hänt på sistone. Och fortsatt kolla massa avsnitt av Big Bang Theory. :D Sheldon måste vara världens bästa tv-serie-karaktär.
 
Skönt att denna vecka har gått så fort. Snart helg igen. :D